Re: Netbooki Asusa ( EEE PC ) - parÄ™ rzeczy mnie intryguje

Autor: de Fresz <defresz_at_NOSPAMo2.pl>
Data: Mon 29 Dec 2008 - 23:09:26 MET

On 2008-12-29 21:16:04 +0100, Atlantis <marekw1986NOSPAM@wp.pl> said:

> Mimo wszystko uwa¿am u¿ywanie Eee, Winda czy nawet Aira w roli g³ównego
> komputera "do wszystkiego" za delikatn± udrêkê. Nie mówiê, ¿e siê nie
> da... Mimo wszystko ma³a ilo¶æ USB czy portów wszelakich za jaki¶ czas
> da o sobie znaæ. Nie mówiê, ¿e siê nie da, ale to jednak za du¿o
> kombinowania. ;)

Wszystko zale¿y od potrzeb. Jest ca³kiem niema³a grupa osób, których
praca opiera siê na www+poczta+pakiet biurowy. Rozrywka z komputerem?
To najwy¿ej jaki¶ film i muzyka. Ju¿ teraz do czê¶ci netbooków mo¿na
podpi±æ zewnêtrzny monitor; klawiatura do wygodniejszego, d³u¿szego
pisania to nie problem - i w³ala ;-)
My¶lê, ¿e jest kwesti± 2 lat znaczny postêp w mo¿liwo¶ciach netbooków -
rzêdu procki dorównuj±ce obecnym Core 2 Duo itp.
A w przysz³o¶ci - nie zdziwi³bym siê, gdyby technika posz³a w kierunku
ma³ej osobistej jednostki centralnej (mog±cej oczywi¶cie dzia³aæ
samodzielnie), plus rozwiniête mo¿liwo¶ci skalowalnego dol±czania
peryferiów (byæ mo¿e nawet z zewnêtrznym koprocesorem i kart±
graficzn±). Plus oczywi¶cie dane gdzie¶ tam w ¶wiecie, na serwerach. I
teraz pytanie - czy ta hipotetyczna jednostka centralna zatrzyma siê na
czym¶ kalibru netbook, czy raczej telefonu/palmtopa?

--
Pozdrawiam
de Fresz