Re: Nowy/stary PC :) Modernizacja

Autor: Brodi <madmax81_at_ilovespam.interia.pl>
Data: Mon 29 Dec 2008 - 23:07:45 MET

Nex@pl pisze:
> Jako, że mój PIII 1.3GHz jest już chyba troszkę za słaby ( :) ) to myślę
> nad zmianą. Nie siedzę "w temacie" na tyle, żeby wybrać coś w miarę
> taniego. Na pewno nie chcę żadnych E2100/2200 (Pentium D, itepe).

PROCESOR AMD ATHLON 64 X2 4850e BOX (45W,65NM) ENERGY EFFICIENT

netto181,81 pln
brutto221,81 pln

GIGABYTE GA-M61PME-S2 GeForce 6100 Socket AM2
(PCX/DZW/VGA/LAN/SATA/RAID/DDR2) mATX (OEM)

netto150,70 pln
brutto183,85 pln ( kosztowała ze 140 zł przed podwyżką dolara )

+ 2 Gb ramu , zalecałbym 4 GB bo tani, ale jak nie wykorzystasz tego to
śmiało bierz 2x1GB , za grosze to zamienisz na 2x2GB w przyszłości.

KINGSTON DDR2 2048MB (2*1024)KVR800D2N5K2/2GB

netto56,53 pln
brutto68,97 pln

w sumie 470 zł + zasilacz fortron nawet z allegro za 55 zł 350 W to
spokojnie uciągnie .. zakładam że masz jeden dysk i jeden napęd dvd.
jak ci się zachce grać to za grosze dołożysz grafe na PCIE. sata usb i
firewire jest więc jedyny problem to brak cyfrowego DVI do LCD ale w tak
tanim zestawie można to przeboleć

na allegro znajdziesz używany sprzęt ze sporym przebiegiem i
zaoszczędzisz pare groszy na cenie ale o wiele więcej stracisz płacąc za
prąd. tutaj masz nóweczke z 2 letnią gwarancją i niskim poborem energii.

jeśli naprawdę nie masz sporych wymagań to mogę polecić jakiś firmowy
dell z P4 2.8 GHz i oryginalnym XP - sporo tego na allegro.