Re: Netbooki Asusa ( EEE PC ) - parę rzeczy mnie intryguje

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Mon 29 Dec 2008 - 11:36:42 MET

Sergiusz Rozanski pisze:
> To tanie gówienko staje w szranki z wieloma palmtopami na czas pracy na 1
> ładowaniu i wygrywa. To tanie gówienko ma czas dostepu do dysku kiepsko
> mierzalny przez typowe narzędzia dyskowe, to gówienko nie musi hdd usypiać i
> budzić i reaguje błyskawicznie w userspace, to gówienko wstaje w 15 sekund do
> gdm, a ze sleepa w 3. To gówienko ma wifi (n), bt (2), sd (hc), kamera.
> To gówienko nie nagrzewa dysku do 70 stopni i nim nie klika.
> No a że nie ma dvd/cd to jest zaleta imo. Przy czym ma 1.6GHz w HT
> co na osobiste biurko pozwala na prawie wszystko (poza edycją video czy
> [...]

Ja poruszyłem tylko stosunek ceny do możliwości. I ten wypada moim
zdaniem mizernie jeśli chodzi o EEE PC. Oczywiście zdaje sobie sprawę,
że za miniaturyzację się płaci, ale.... jednak różnica cenowa jest zbyt
mała. Asus robi sprzęt jakościowo dobry ( to moja opinia na podstawie
sprzętu z jakim się spotkałem ) Jednak uważam, że cena jest za wysoka

Z resztą Twojej wypowiedzi zgadzam się całkowicie. Acha i jeszcze jedno:
uważam, że za taką cenę jednak napęd optyczny powinien być dołączony w
standardzie ( oczywiście jako zewnętrzny, odłączany żeby nie powiększać
rozmiarów tego gówienka ;) )

|TOMASZEK - antysemita, homofob, rasista |
|e-mail: d3bkowskiNOSPAM@gmail.com       |