Re: Netbooki Asusa ( EEE PC ) - parę rzeczy mnie intryguje

Autor: Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf_at_sergiusz.com>
Data: Mon 29 Dec 2008 - 11:52:43 MET

Dnia 29.12.2008 Tomaszek <tomaszek@judeland.pl> napisał/a:

> Ja poruszyłem tylko stosunek ceny do możliwości. I ten wypada moim
> zdaniem mizernie jeśli chodzi o EEE PC.

Tzn zależy o jakich możliwościach/ceny mówimy, dla mnie możliwości to
mobilność (waga/gabaryt/czas na 1 ładowaniu)/ceny a tu akurat eeepc z
6600mAh i ssd i 9" wypada rewelacyjnie, ciężko o cenową konkurencję.
Modele na celeronach to imo szkoda forsy.

> Oczywiście zdaje sobie sprawę,
> że za miniaturyzację się płaci, ale.... jednak różnica cenowa jest zbyt
> mała.

Mała do? 15"? przecież nie o to chodzi, w domu mam 22" na desktopie, jak
potrzebuje mobilności to szukałem czegoś we formacie A5, w odstawkę poszło
lenovo 14".

> Asus robi sprzęt jakościowo dobry ( to moja opinia na podstawie
> sprzętu z jakim się spotkałem ) Jednak uważam, że cena jest za wysoka

Jakościowo to powiem tak: dawno nie widziałem laptopa precyzyjniej wykonanego
jak eeepc. Ciepłe tworzywo, przypominające klocki lego, brak szpar w obudowie,
nic nie skrzypi, nie odstaje, wielkość zawiasów itp rewelacja. Porównywałem
do średnich i topowych (np nowy lenovo thinkpad, macbook itp).

> Z resztą Twojej wypowiedzi zgadzam się całkowicie. Acha i jeszcze jedno:
> uważam, że za taką cenę jednak napęd optyczny powinien być dołączony w
> standardzie ( oczywiście jako zewnętrzny, odłączany żeby nie powiększać
> rozmiarów tego gówienka ;) )

Zawsze możesz dokupić, jak potrzebne, drogie nie jest i nie każdemu potrzebne.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***