Re: Netbooki Asusa ( EEE PC ) - parę rzeczy mnie intryguje

Autor: Kot Prezydenta <cicior_at_gazeta.pl>
Data: Mon 29 Dec 2008 - 13:56:12 MET

Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek@judeland.pl> napisał w wiadomości
news:gja9b7$ftd$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Ja poruszyłem tylko stosunek ceny do możliwości. I ten wypada moim zdaniem
> mizernie jeśli chodzi o EEE PC.

Bzury, to nie jest laptop zaprojektowany do wyścigów wydajnościowych, to
małe, proste urządzenie ktore mozesz wrzucuić w torbe lub plecak. Przczytać
w podóży pocztę, przejrzeć www a stawianie go do pojedynków wydajnościowych
jest bez sensu.

>Oczywiście zdaje sobie sprawę, że za miniaturyację się płaci, ale....
>jednak różnica cenowa jest zbyt mała.

A powinna być większa ? a dlaczego? bo BT do małego laptopa jest tańszy od
BT do dużego ? bo pamięć do malego lapka jest tańsza od tej do dużego ? Bo
martyca mniejsza to musi być taniej ? Jakieś przliczniki wagi do ceny ? jak
chcesz wydajnego to kup 15" z max prockiem a jak małego dlugo pracującego na
bateriach 5 godzin to ku Eeepc - koniec

To nie jest lapek produkowany aby było taniej ! to jest lapek adresowany do
tych którzy chcą coś małego, widocznie nie ejst to sprzet dla Ciebie i tyle,
nie ma co rozpaczać.

A jak już chcesz testów wydajnościowych to sobie porównaj notebooki np serii
X IBM/Lenovo czy inne 12-13" produkty toshiby, hp czy della albo nawet asusa
(lamborghini) - ciekawe co powiesz na wydajne maszyny z cenami na poziomi
6-10 tys.tam rób testy wydajnościowe i zastanów się potem nad ceną EeePc