Re: Netbooki Asusa ( EEE PC ) - parę rzeczy mnie intryguje

Autor: Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf_at_sergiusz.com>
Data: Mon 29 Dec 2008 - 10:52:19 MET

Dnia 28.12.2008 Tomaszek <tomaszek@judeland.pl> napisał/a:

> No właśnie coraz bardziej nabieram przekonania, że to tanie gówienko.
> Choć z drugiej strony czy to takie tanie: za ok. 1200zł można już mieć
> pełnowartościowego HP, także nie wiem czy to takie tanie. Ale rozumiem:
> dysk SSD robi swoje. Aż 16GB;) ROTFL Nowa technologia, więc trzeba zarobić;)

To tanie gówienko staje w szranki z wieloma palmtopami na czas pracy na 1
ładowaniu i wygrywa. To tanie gówienko ma czas dostepu do dysku kiepsko
mierzalny przez typowe narzędzia dyskowe, to gówienko nie musi hdd usypiać i
budzić i reaguje błyskawicznie w userspace, to gówienko wstaje w 15 sekund do
gdm, a ze sleepa w 3. To gówienko ma wifi (n), bt (2), sd (hc), kamera.
To gówienko nie nagrzewa dysku do 70 stopni i nim nie klika.
No a że nie ma dvd/cd to jest zaleta imo. Przy czym ma 1.6GHz w HT
co na osobiste biurko pozwala na prawie wszystko (poza edycją video czy
grami 3d).

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***