Re: Netbooki Asusa ( EEE PC ) - parę rzeczy mnie intryguje

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Sun 28 Dec 2008 - 21:04:28 MET

Tomaszek wrote:
> No wiesz, można i tak na to spojrzeć. Dla mnie napęd optyczny to jednak
> standardowe wyposażenie. Rozumiem Twoją logikę, choć uważam ją za
> pokrętną;)

Za to ja w pelni zgadzam sie z przedpisca. Naped optyczny jest mi
niepotrzebny (w laptopie w szczegolnosci, ale w stacjonarce rowniez uzywam
go raz na ruski rok - ostatnio moze we... wrzesniu? A przy PC spedzam po
kilka godzin dziennie), wiec zdecydowanie jest mi na reke, ze sprzedawca
nie dorzuca go na sile. To jest w sprzecie tej klasy wyposazenie
opcjonalne, ktore w dodatku mozna zastapic czym innym (chocby odpowiednio
przygotowanym pendrive - fakt, ze musisz w tym celu uzyc innego PC, ale...
czy to problem, biorac pod uwage oszczednosc w momencie zakupu?).

> Podczas reinstalacji i tak musisz to mieć. A nie wierzę, że Windows'a XP
> nie trzeba będzie nigdy reinstalować;)

Moj XP trzyma sie od roku (wtedy zmienilem laptopa) i ma sie wysmienicie.
Jesli bede miec z nim problemy, wloze pendrive, przywroce obraz dysku i
zaktualizuje uzywane programy. Backup staram sie robic na biezaco uzywajac
zenwetrznego dysku i/lub pendrive i - odpukac - jak dotad nie mialem
potrzeby, by z niego skorzystac.

k,