Re: Netbooki Asusa ( EEE PC ) - parę rzeczy mnie intryguje

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_gazeta.pl>
Data: Sun 28 Dec 2008 - 18:02:17 MET

Dnia 2008-12-28 17:17, Użytkownik Tomaszek napisał:

> Kosztem funkcjonalności również. Po prostu uważam, że napęd optyczny
> powinien być dołączony tak samo jak jest zasilacz.

Gdybyś miał racje to rynek za pomocą pieniędzy wyeliminował by
produkty niekompletne. Nie kupowane zniknęły by z rynku. :-)

> W tym przypadku napędu
>
> No i ja młody i naiwny nie wierzyłem starym wiarusom komputerowym,
> którzy mówili: zobaczysz, kiedyś instalacja systemu to będzie czynność
> serwisowa za którą klient będzie płacił. A jednak trzeba wierzyć starym
> ludziom;) A teraz poważnie: co za perwersja nazwać zwykłe przywrócenie
> systemu z obrazu czynnością serwisową?? To nawet nie jest instalacja,
> tylko przywrócenie systemu. Jak pójdziemy tym torem, to niedługo
> instalacja "łorda" to będzie czynność serwisowa ( płatna 300 euro ;)

Może nie koniecznie "czynność serwisowa" ale większość punktów
ma w cennikach usługi dodatkowe "instalacja oprogramowania
dostarczonego przez klienta - x0zł/godzinę".

> Założę się, że kupując telewizor
>
> Porównanie nieudane. Przywrócenie systemu z "recorvery CD" to nie jest
> czynność serwisowa. Kupując laptopa dostajesz taki obraz przeważnie ze
> sprzętem i co? Jak się Vista rozleci od tych przezroczystości w Aero;)
> to lecisz z tym do serwisu? Przywracania systemu można nauczyć co
> inteligentniejszego psa. Jak już jesteśmy przy telewizorach: do
> ustawiania programów też zawołasz fachowca ( 100 euro;) czy zajrzysz do
> instrukcji obsługi? ( 0 euro, tylko trochę IQ )

Telewizje kablowe których fachmani są często wzywani do problemów
które okazują się rozprogramowanym telewizorem też mają w cenniku
odpowiednią pozycję. A to świadczy że jednak fachowcy są wzywani
do takich dupereli. :-)

> Nie wiem czy to była prowokacja czy po prostu nie rozumiesz o co tu
> chodzi. Palmtop jest za mały, laptop jest za duży. Netbook to coś w sam
> raz. I po to chyba powstał aby wypełnić tą lukę pomiędzy laptopami a
> palmtopami. Z tego powodu się nim zainteresowałem. Laptop mi nie jest
> potrzebny.

Jeśli na co dzień potrzebujesz czytnika CD/DVD to chyba jednak
potrzebujesz laptopa.

Pozdrawiam