Re: Netbooki Asusa ( EEE PC ) - parę rzeczy mnie intryguje

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Sun 28 Dec 2008 - 20:53:52 MET

Atlantis wrote:
> Gdyby miało się za to płacić 3k zł z samej tylko racji "miniaturyzacji"
> byłoby to już obrazą zdrowego rozsądku. Niska cena nie zawsze musi
> oznaczać niską jakość. ;)

Nie tak dawno temu placilo sie 3x wiecej. Pamietam malenstwa Sony,
japonskie Sharpy i inne wynalazki, majace wielkosc zeszytu, znakomicie
wykonane (i to odroznia je od EEE) i wyjatkowo drogie (ceny znacznie
przekraczaly 5k zl). Obecnie EEE, ktory do niedawna byl mrzonka i
marzeniem gadzeciarzy kosztuje malutko, a bedzie jeszcze tanszy z racji
wzrostu zainteresowania i rosnacej konkurencji.

k,