Re: Netbooki Asusa ( EEE PC ) - parę rzeczy mnie intryguje

Autor: Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf_at_sergiusz.com>
Data: Sun 28 Dec 2008 - 18:58:05 MET

Dnia 28.12.2008 Tomaszek <tomaszek@judeland.pl> napisał/a:

> Do reinstalacji systemu. Bez systemu tego wynalazku praktycznie nie da
> się używać.

Możesz przygotować sobie rescue-pendrive lub rescue-sd

> Gdyby Asus dołączył pendrive'a z systemem to nie byłby mi potrzebny
> napęd. Koszty mniejsze i problem reinstalacji przestaje istnieć. Wtedy
> bym się nie czepiał - a tak produkt jest nie dla wybrakowany. A tak:
> dają CD, które mogę sobie wsadzić w każde inne miejsce poza tym małym
> komputerkiem. Po co dali CD?

Dają tam soft i nie ukrywają że do jego instalacji potrzebny jest cd,
jak w pda.

> Do PDA dają CD i kabelek do peceta i nie ukrywają, że będzie potrzebny
> inny komputer. Asus EEE Pc jest komputerem i jest moim zdaniem niekompletny.

Nie ukrywają, jest to napisane, że uzycie tego dvd wymaga pc z dvd.

> Przenoszenie
>
> Tu zgoda, ale systemu przez sieć nie zainstalujesz? chyba nie?

Też się da, możesz z sieciówki bootować i chyba gdzieś widziałem
setup debiana przez boot z lanu.

> W standardzie powinna być możliwość przywrócenia systemu, nie ma
> takowej. Takie jest moje podejście: producent gra nie fair.

Nie kupuj

pisane z eeepc 901 z debianem :)

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***