Prosba o pomoc w doborze plyty.

Autor: anchmu <no_spam_anchmu_at_wp.pl>
Data: Sun 28 Dec 2008 - 18:39:45 MET

Witam
Chcialbym zestawic sobie takiego kompa:
procek E5200
grafika HD4850
Ram 4GB A-Data Extreme PLUS DDR2 800MHz CL 4-4-4-12
HDD 500GB (chyba Seagate, bo ma 5 lat gwarancji)
Ze starego mam DVD i zasilacz Chieftec 360W (mam nadzieje ze pociagnie to
wszystko).
I tutaj moje pytanko.
Chcialbym zamontowac taka plytke glowna aby cos tam podkrecic a w
niedalekiej przyszlosci zmienic E5200 na powiedzmy Q9550.
Oczytalem sie roznych testow i porownan i mam straszny metlik w glowie.
Prosze o porade co wybrac.
Na plyte nie chcialbym wydawac zaraz majatku, tak powiedzmy do 350 zeta.
W tej cenie widzialem Gigabyte - GA-EP35-DS3, oraz Ausa P5QL-E.
Wiem "na pewno" ze plyta powinna miec przynajmniej 6 faz zasilania (aby Quad
pozniej ladnie smigal).
Czy oprocz tych dwoch jest cos "godnego" uwagi i w podobnej cenie?
A moze cos calkiem innego.
Dziekuje z gory za pomoc
Andrzej