Re: Netbooki Asusa ( EEE PC ) - parę rzeczy mnie intryguje

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Mon 29 Dec 2008 - 12:03:29 MET

Sergiusz Rozanski pisze:
> Dają tam soft i nie ukrywają że do jego instalacji potrzebny jest cd,
> jak w pda.

Czy kupisz telewizor bez pilota? Też się da używać, ale jakoś tak głupio
się za każdym razem podnosić jak chcesz ściszyć głos przy ryczących
reklamach w przerwie jakiegoś programu ;)
To niech dadzą system na karcie pamięci. Dlaczego mam dokupić dodatkowe
urządzenie, żeby przywrócić system? Ile dołączenie karty SD podniosłoby
koszty takiego laptopka? o 20zł? 30zł?

> Też się da, możesz z sieciówki bootować i chyba gdzieś widziałem
> setup debiana przez boot z lanu.

Jest to kombinacja, oczywiście technicznie możliwa, tylko nie wiem czy
ma sens. Po co taka gimnastyka. Nadal się upieram, jakby byli w porządku
to daliby bezpośrednią możliwość reinstalacji systemu.

> Nie kupuj

Oczywiście że nie kupię. Po takim zagraniu mogę się tylko spodziewać
jeszcze wymyślniejszych wałów ze strony producenta. Następny krok to
brak dysku SSD/HDD bo przecież pamięci flash są już coraz tańsze. Potem
przyjdzie czas na zrezygnowanie z klawiatury bo przecież można zrobić
klawiaturę ekranową itp. itd.

|TOMASZEK - antysemita, homofob, rasista |
|e-mail: d3bkowskiNOSPAM@gmail.com       |