Re: Netbooki Asusa ( EEE PC ) - parę rzeczy mnie intryguje

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Sun 28 Dec 2008 - 17:17:10 MET

Atlantis pisze:
> Nie, nie ma. Niemniej nie rozumiem o co próbujesz robić aferę.

Widzę, że nie rozumiesz, ponieważ ja nie próbuje zrobić żadnej afery. To
zdanie to nadpobudliwość z Twojej strony.

> Minimalizacja zawsze musi iść kosztem czegoś.

Kosztem funkcjonalności również. Po prostu uważam, że napęd optyczny
powinien być dołączony tak samo jak jest zasilacz.

  W tym przypadku napędu
> optycznego, który w netbookach nie jest czymś co się używa codziennie,
> ale co najwyżej sprzętem "serwisowym".

No i ja młody i naiwny nie wierzyłem starym wiarusom komputerowym,
którzy mówili: zobaczysz, kiedyś instalacja systemu to będzie czynność
serwisowa za którą klient będzie płacił. A jednak trzeba wierzyć starym
ludziom;) A teraz poważnie: co za perwersja nazwać zwykłe przywrócenie
systemu z obrazu czynnością serwisową?? To nawet nie jest instalacja,
tylko przywrócenie systemu. Jak pójdziemy tym torem, to niedługo
instalacja "łorda" to będzie czynność serwisowa ( płatna 300 euro ;)

  Założę się, że kupując telewizor
> nie robisz w sklepie awantury, bo w pudełku nie ma multimetru, lutownicy
> i oscyloskopu?

Porównanie nieudane. Przywrócenie systemu z "recorvery CD" to nie jest
czynność serwisowa. Kupując laptopa dostajesz taki obraz przeważnie ze
sprzętem i co? Jak się Vista rozleci od tych przezroczystości w Aero;)
to lecisz z tym do serwisu? Przywracania systemu można nauczyć co
inteligentniejszego psa. Jak już jesteśmy przy telewizorach: do
ustawiania programów też zawołasz fachowca ( 100 euro;) czy zajrzysz do
instrukcji obsługi? ( 0 euro, tylko trochę IQ )

> A jeśli na co dzień potrzebujesz jednak czytnika lub nagrywarki DVD, to
> kup laptopa wyposażonego w takowy.

Nie wiem czy to była prowokacja czy po prostu nie rozumiesz o co tu
chodzi. Palmtop jest za mały, laptop jest za duży. Netbook to coś w sam
raz. I po to chyba powstał aby wypełnić tą lukę pomiędzy laptopami a
palmtopami. Z tego powodu się nim zainteresowałem. Laptop mi nie jest
potrzebny.

|TOMASZEK - antysemita, homofob, rasista |
|e-mail: d3bkowskiNOSPAM@gmail.com       |