Re: Podlaczenie monitora po DVI lub D-Sub. Czy na D-Sub strace cos na jakosci obrazu?

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Fri 26 Dec 2008 - 16:31:29 MET

Michal Bien wrote:
> Albo i nie dziala. Intensywnie eksploatowane te napedy sa mocno
> awaryjne a uzywa sie ich bardziej niz w pecetach, gdzie tez naped
> optyczny ma okres zycia do 2 lat.

Jak dotad - odpukac - z laserem w konsoli mialem problem tylko raz (po
awarii zasilania, w roku 1997 - rzecz dotyczyla pierwszego modelu
pierwszej wersji PlayStation), a gram... a w zasadzie gralem (na
wszystkim) od blisko 20 lat. :)

> Nie moj gatunek (nie gralem nigdy w zaden GTA), ale to jest po prostu
> jest ze strony producenta/wydawcy na PC jak splunac graczom w twarz.
> Takich tytulow sie po prostu nie kupuje i tyle.

Pomijajac ekstremalny przypadek, jakim jest GTA4 (notabene nie przepadam
za takimi grami, ale ten przypadl mi do gustu, gdy w koncu udalo mi sie w
niego pograc w te swieta - moze ze wzgledu na kompleksowosc wykreowanego
swiata), granie na PC zawsze kojarzylo mi sie z koniecznoscia chociazby
aktualizowania sterownikow i dopasowywania ustawien graficznych do
mozliwosci posiadanego sprzetu (a moze po reinstalu zadziala lepiej, a
moze wgram starsze sterowniki, moze lekko podkrece...). Lubilem tez miec
osobny system, postawiony wylacznie z mysla o grach. Dzis mnie to meczy,
wole sie ograniczyc do wlozenia plytki do czytnika. Nie bez znaczenia jest
tez specyfika niektorych konsolowych gier - wystarczy wspomniec o wiekowym
ICO czy Okami.

> historie.

Owszem, ale nie znaczy to, ze gra wydana na konsole bedaca na rynku od
kilku lat musi wygladac slabo. Popatrz na rzeczy, jakie ukazywaly sie na
PS2 po 5 latach od premiery tej platformy. X360 jest na rynku od...
listopada 2005, dzis kosztuje relatywnie malo, a pogram na nim we w
zasadzie kazda nowosc i ta nowosci nie bedzie wyraznie ustepowac temu, co
oferuje dobry PC.

> OMFG! Do tego ustrojstwa nigdy nie moglem sie przekonac. Moze
> dlatego ze nie uznaje wyscigow, gier zrecznosciowych i platformowych.
> JEdynie od czasu do czasu FPS, ale przede wszystkim strategie (turowe i
> RTSy) oraz cRPG,

Ja preferuje japonskie dziwactwa (z naszego punktu widzenia) oraz
staroszkolne przygodowki i strategie. Te pierwsze sa domena wiekszosci
konsol, mekka tych ostatnich stalo sie niepozorne Nintendo DS (wystarczy
wspomniec o serii Phoenix Wright, przy ktorym bawie sie obecnie nie
gorzej, niz niegdys przy Malpiej Wyspie).

> Jakbys nie zauwazyl wiekszosc gier na PC ma prekonfigurowany podobny
> standard obslugi mszki i klawiatury - jak ktos lubi domyslne to nie
> zmienia.

Wole grac padem. :) To naprawde rzecz gustu i przyzwyczajenia (...oraz
gatunku gry - w przypadku przygodowek czy strategii najlepiej sprawdza sie
moim zdaniem... dotykowy ekran DS-a). Nie mozna powiedziec, ze cos jest
generalnie lepsze.

> Odkryles juz Steam? ;)

Nie widze zwiazku z Home. :)

> Wiesz do karty graficznej mialem gratis dolaczone dwie gry. Ale to
> nie argument na bundle ze sprzetem. Co by nie mowic gdy na konsole sa
> srednio 2 razy drozsze od PC.

Taka prawda.

> prezent, do czasu gdy sie nie okazalo ze te ~400 zl to PSP, a Xbox z BD
> przy ktorym stala wielka plansza z ta cena (czterysta cos zl) w
> rzeczywistosci kosztuje ~1200 zl. Taki pytmitywny chyt sieci handlowej -
> chyba bardziej denerwujacy ludzi niz zachecajacy do zakupu.

Bardzo prymitywny - Xbox nie posiada BD... :)

k,