Re: Podlaczenie monitora po DVI lub D-Sub. Czy na D-Sub strace cos na jakosci obrazu?

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Fri 26 Dec 2008 - 15:17:23 MET

KILu <byter@wp.pl> wrote:

> Heh, w moim IBM duze rozdzielczosci puszczone po disub wygladaja
> przyzwoicie i w zasadzie nie ustepuja DVI, dopoki nie uzyje... stacji
> dokujacej (firmowej). 1680x1050 generowane za jej posrednictwem nie
> nadaje sie do ogladania.

            Ooo - dzieki za TIP. Faktycznie monitor 22" 1680x1050 mam do laptopa
podlaczony przez stacje dokujaca i wyglada to rzeczywiscie fatalnie
(przeklamania kolorow na krawedzi liter itp). Az sprawdze jak jest bez
stacji dokujacej.
            Inna sprawa, ze po to ona wlasnie jest - nie wyobrazam sobie
codziennego podlaczania i odlaczania klabli DSUB do laptopa.
W sumie mala strata, bo i tak najczesniej gdy z niego korzystam w domu to
i tak przez RemoteDesktop. Laczac sie przez FireWire pracuje sie
praktycznie jak na lokalnej konsoli.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
#GG: 351722 #ICQ: 101413938