Re: Podlaczenie monitora po DVI lub D-Sub. Czy na D-Sub strace cos na jakosci obrazu?

Autor: Rafal M <rafal.markiewicz_at_gmail.com>
Data: Thu 25 Dec 2008 - 22:47:24 MET

On 25 Gru, 22:22, Michal Bien <mb...@uw.edu.pl.invalid> wrote:

>         Szkoda ze na etapie wyboru monitora o tym nie pomyslales by kupic
> cos z dodatkowym HDMI.

Ta :( Nie pomyslalem o tym :( Tak by problemu nie bylo.

>A tak swoja droga: mozesz napisac co takiego
> ekstra widzisz w konsoli poza nielicznymi tytulami, ktore nie doczekaja
> sie konwersji na PC. Bedzies placil po 250 zl za gre?

A czy da sie zlozyc PCeta za ok 1200 zl na ktorym beda chodzic nowosci
wydawane przez 3-4 lata?

> A jak juz ma byc konsola to nie lepiej podlaczyc ja do 37-42 TV - do gier
> nie ma wielkiego znaczenia troche gorsza czytelnosc teksu (inna sprawa ze
> wybierajac monitor 1920x1200 i tylko 22" pewnie jestes do tego
> przyzwyczajony), za to wrazenia z grania na takiej powierzchni naprawde
> niezle.

Konsola mala jest, zawsze mozna do TV przeniesc ;)
BTW mam te 22' od pol roku i nie zauwazylem zeby byla gorsza
czytelnosc tekstu.

>Musze przyznac ze u kolegi bawilem sie jakis czas temu na takim 42"
> TV) wspolczesne maja po 3 HDMI + inne wejscia wiec nie problem z
> podlaczeniem) i sprawia to na pierwszy rzut oka spore wrazenie. Inna sprawa
> ze nie wydalbym tyle (cena samej konsoli + chore ceny gier na nie) tylko do
> grania. Przemys czy jest sens zamierzac sie na konsole do takiego niezbyt
> duzego monitora, do ktorego i tak masz podlaczony komputer.

Cala konsola z kilkoma duperelami jest w cenie dobrej karty graficznej
do kompa.
Co do cen, na Allegro jest taniej, do tego jest rynek gier uzywanych.

Czesto sie zdarza ze kupuje ze kupuje gre na PC za ok 80 zl, pogram i
sprzedaje jako uzywana za 50-60 zl - wiec de facto gra mnie kosztuje
20 zl. Mysle ze podobniej bedzie z grami na konsolach.

Pozdrawiam
Rafal