Re: Podlaczenie monitora po DVI lub D-Sub. Czy na D-Sub strace cos na jakosci obrazu?

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sun 28 Dec 2008 - 05:06:03 MET

Proces Michal Bien <mbien@uw.edu.pl.invalid> zwrócił błąd:

> Ooo - dzieki za TIP. Faktycznie monitor 22" 1680x1050 mam do laptopa
> podlaczony przez stacje dokujaca i wyglada to rzeczywiscie fatalnie
> (przeklamania kolorow na krawedzi liter itp). Az sprawdze jak jest bez
> stacji dokujacej.

Ja mam podłączonego lapka HP przez stację dokującą. Kiedyś był przez
DVI, potem kupiłem desktopa i poszło na dsub. Teraz czekam na kartę
graficzną więc mogłem przełączyć z powrotem notka na DVI i wyszło że nie
ma potrzeby. Po wciśnięciu przycisku automatycznego ustawiania obraz tak
się poprawia (i zostaje poprawiony aż do wyłączenia monitora, czyli
awarii zasilania) że nie mogę go niemal odróżnić od DVI. 1680x1050.

Czyli stacja stacji nie jest równa. Dużo gorszy mam obraz z drugiego
lapka, bez żadnej stacji dokującej.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8