Re: Podlaczenie monitora po DVI lub D-Sub. Czy na D-Sub strace cos na jakosci obrazu?

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Thu 25 Dec 2008 - 22:22:39 MET

Rafal M <rafal.markiewicz@gmail.com> wrote:

> Ehh :/
> To inna opcja: Mam monitor Lenovo L220x ktory ma wejscia 1xDVi i 1xD-
> Sub.
>
> Chce sobie teraz kupic konsole (nie wiem jeszcze czy PS3 czy Xbox360)
> i podlaczyc ja do tego monitora.

            Szkoda ze na etapie wyboru monitora o tym nie pomyslales by kupic
cos z dodatkowym HDMI. A tak swoja droga: mozesz napisac co takiego
ekstra widzisz w konsoli poza nielicznymi tytulami, ktore nie doczekaja
sie konwersji na PC. Bedzies placil po 250 zl za gre?
A jak juz ma byc konsola to nie lepiej podlaczyc ja do 37-42 TV - do gier
nie ma wielkiego znaczenia troche gorsza czytelnosc teksu (inna sprawa ze
wybierajac monitor 1920x1200 i tylko 22" pewnie jestes do tego
przyzwyczajony), za to wrazenia z grania na takiej powierzchni naprawde
niezle. Musze przyznac ze u kolegi bawilem sie jakis czas temu na takim 42"
TV) wspolczesne maja po 3 HDMI + inne wejscia wiec nie problem z
podlaczeniem) i sprawia to na pierwszy rzut oka spore wrazenie. Inna sprawa
ze nie wydalbym tyle (cena samej konsoli + chore ceny gier na nie) tylko do
grania. Przemys czy jest sens zamierzac sie na konsole do takiego niezbyt
duzego monitora, do ktorego i tak masz podlaczony komputer.

P.S.
Nawet na 22" monitorze porownujac podlaczenie desktopa przez DVI i laptopa
przez DSUB widze wyraznie gorsza jakosc na DSUB - widac zwlaszcza na
driobnym tekscie. Inna sprawa, ze nowe karty graficzne maja wyjscie sub
wyraznie lepsze niz intelowski trupek bodajze GMA 955.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
#GG: 351722 #ICQ: 101413938