Re: Podlaczenie monitora po DVI lub D-Sub. Czy na D-Sub strace cos na jakosci obrazu?

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Thu 25 Dec 2008 - 22:32:22 MET

Michal Bien wrote:
> A tak swoja droga: mozesz napisac co takiego
> ekstra widzisz w konsoli poza nielicznymi tytulami, ktore nie doczekaja
> sie konwersji na PC.

Wygoda, wygoda, wygoda? :) Wkladasz plytke - dziala, w dodatku plynnie,
bez koniecznosci instalowania pierdól (GTA IV) i aktualizowania
sterownikow. Tak jest z nowosciami dzis, tak samo bedzie za pare lat
(osobiscie mam gdzies, ze wowczas oprawa gier multiplatformowych na
konsolach bedzie odbiegac od tego, co generowac beda topowe PC). Co
jeszcze? Wygodny pad. Owszem, do PC tez taki podlaczysz (pomijam fakt, ze
zaden z pecetowych padow nie umywa sie jakoscia wykonania do pada od X360
i nie ma mozliwosci Dual Shocka 3 ani tym bardziej Wiimote'a), ale w
przypadku konsoli odpada konfigurowanie kontrolera do kazdego tytulu - gry
sa od poczatku pisane z mysla o obsludze konkretnego pada. Dalej -
doskonale zorganizowana rozgrywka online, Xbox Live czy startujacy wlasnie
Home (ponoc przelomowy, choc ja tego nie "czuje").

> Bedzies placil po 250 zl za gre?

Ponizej stowki, jesli dany tytul nie jest totalna nowoscia i jesli nie
ograniczasz sie do zakupow w Media Markcie. Choc i nowosci potrafia byc
tanie (ostatni Midnight Club byl pare dni temu do kupienia w przeliczeniu
za cale 56 zl, wliczajac wysylke). Do tego konsola - moj X360 kosztowal
rok temu 499 zl (nowy, w sklepie - fakt, ze w promocji) + 100 zl za dysk.

> A jak juz ma byc konsola to nie lepiej podlaczyc ja do 37-42 TV

To akurat oczywiste. :)

k,