Re: Podlaczenie monitora po DVI lub D-Sub. Czy na D-Sub strace cos na jakosci obrazu?

Autor: Rafal M <rafal.markiewicz_at_gmail.com>
Data: Thu 25 Dec 2008 - 20:59:44 MET

On 25 Gru, 20:22, "Zygmunt M. Zarzecki"
<zygm...@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:

> Kolory są mniej nasycone, zaś obraz wygląda jakby go delikatnie
> potraktowano blurem.

Ehh :/
To inna opcja: Mam monitor Lenovo L220x ktory ma wejscia 1xDVi i 1xD-
Sub.

Chce sobie teraz kupic konsole (nie wiem jeszcze czy PS3 czy Xbox360)
i podlaczyc ja do tego monitora.

Planowalem poprostu PC przez D-Sub, a konsole do DVI (przez
przejsciowke HDMI->DVI).
Ale widze ze nic z tego :(

Jest jeszcze jakies inne wyjscie? Po za przelaczaniem DVI miedzy
monitorem i konsola po 2 razy dziennie (raz: nie wygodne, dwa: wtyki
sie chyba szybko wyrobia)?

> Jak długi masz kabel i ile ten kabel d-sub kosztował?

Jest dolaczony do monitora.

Pozdrawiam
Rafal