Re: Jaki zasilacz UPS

Autor: Marek <marek_at_freelancer-it.org>
Data: Tue 23 Dec 2008 - 16:18:37 MET

> Chciałbym taki zasilacz UPS, żeby był odporny na różne zdarzenia
> energetyczne, niekoniecznie żeby podtrzymywał komputer w czasie
> całkowitego braku prądu.

Jeżeli nie potrzeba ci zapasu "prądu" w aku, to wydaje mi się że dobry
będzie każdy o jakiejś tam mocy którą zaproponują ci tutaj na grupie inni
fachowcy.
Ja wybrałem ActivePower i teraz w domu, biurze mam razem 6 sztuk. Głównie
przydaje się przy parosekundowych spadkach napięcia - to jest moim
problemem i takie tanie upsy spisują się dobrze.
Inna sprawa to serwery, ale do domu i tak polecam tańsze.