Jaki zasilacz UPS

Autor: Andreios <blekitna.stal_at_gmail.com>
Data: Wed 17 Dec 2008 - 11:06:01 MET

Nie znam się na zasilaczach UPS i dlatego chciałbym się poradzić w
wyborze ups'u. Od pewnego czasu, komputer mi się resetuje lub całkowicie
wyłancza, doszłem do wniosku, że może wina leżeć po stronie energii
elektrycznej.
Chciałbym taki zasilacz UPS, żeby był odporny na różne zdarzenia
energetyczne, niekoniecznie żeby podtrzymywał komputer w czasie
całkowitego braku prądu. Komputer byłby "ubezpieczony" tylko ten co w
sygnaturce, nawet bez monitora.

--
LCD L227WT LG > Obudowa Cooler Master Cosmos S > PSU be quiet! 650W >
AM2+ Gigabyte GA-MA770-DS3 > Athlon 64 X2 6000 > 4x 1Gb Kingston DDR2