mała obudowa ATX

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Tue 23 Dec 2008 - 16:27:01 MET

Moje biurko pod komputer było projektowane na specjalne zamówienie,
toteż w pełni się sprawdzało gdy miałem pierwszy komputer, z którego
była brana miara. Mam w nim wnękę, do której idealnie wchodziła obudowa
AT Tower. Niestety po wymianie sprzętu i przejściu na ATX musiałem go
położyć na biurku i tak już zostało do dzisiaj.
Zastanawiam się, czy może nie istnieją jakieś niskie towerki ATX, dajny
na to z tylko jednym lub dwoma miejscami na napęd CD/DVD (jednak
preferowałbym montaż poziomy) do których weszłaby standardowa płyta ATX?
Mam NF-7 z Sempronem 2500+ co prawda, jednak w zupełności zaspokaja moje
wymagania i nie widzę potrzeby zakupu czegoś nowego w standardzie mATX.