Re: Domowy serwer

Autor: A_Zet <adek124_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 22 Dec 2008 - 15:32:21 MET

On 22 Dec 2008 14:59:02 +0100, januszek <januszek@polska.irc.pl>
wrote:

>I toto za 5 dych pozwoli cieszyc sie w sieci drukarka GDI?

Uważam, że tak. Opisywałem swoje kłopoty (na grupie sieciowej) podczas
instalowania tego drobiazgu. Krótko: mysłałem, że mam instalować
drukarkę sieciową :-) jakby nakazywała logika (chodzi mi o windę), a
drukarkę instaluje się jako lokalna, i lokalnie na komputerze a nie na
serwerze druku, są instalowane sterowniki do właściwej drukarki.

A skoro lokalnie, to nie widzę różnicy w radości z posiadania
jakiejkolwiek drukarki podpiętej poprzez serwer czy bezpośrednio do
kompa.