Re: Domowy serwer

Autor: kamil <kamil_at_spamwon.com>
Data: Mon 22 Dec 2008 - 17:24:41 MET

"A_Zet" <adek124@poczta.onet.pl> wrote in message
news:vs8vk4t69ke5d0f3eee7e140e53721f8kq@4ax.com...

> Uważam, że tak. Opisywałem swoje kłopoty (na grupie sieciowej) podczas
> instalowania tego drobiazgu. Krótko: mysłałem, że mam instalować
> drukarkę sieciową :-) jakby nakazywała logika (chodzi mi o windę), a
> drukarkę instaluje się jako lokalna, i lokalnie na komputerze a nie na
> serwerze druku, są instalowane sterowniki do właściwej drukarki.
>
> A skoro lokalnie, to nie widzę różnicy w radości z posiadania
> jakiejkolwiek drukarki podpiętej poprzez serwer czy bezpośrednio do
> kompa.

Instalujesz drukarke lokalnie, jako port podajesz adres IP print servera i
to cala filozofia. Nie zastapi to drukarki z modulem sieciowych (chocby z
powodow wymienionych przez Olka).

Jesli dla ciebie brak koniecznosci przepinania drukarki pomiedzy komputerami
i ciagniecia kabli przez pol mieszkania, zamiast upchnac ja w kacie za
routerem to nie jest "radosc" - faktycznie nie inwestuj.

Pozdrawiam
Kamil