Re: Niedroga drukarka - jaka?

Autor: Olek <olo_at_usuntodigitalline.eu>
Data: Mon 22 Dec 2008 - 15:33:13 MET

Jawi wrote:

> producenta i cen atramentu moim zdaniem lepsze od canona.

no widzisz, a ja zwolennik jedynej i słusznej firmy produkującej
drukarki (HP jakby ktoś nie wiedział ;) kupiłem sobie na próbę Canona
najtańszego model IP1800 i złego słowa o niej powiedzieć nie mogę. Może
tylko po wydruku jeszcze coś tam mieli i się odzywa. Wykonanie na plus,
jakość wydruku jak na moje potrzeby aż za dobra, nie odnotowałem
czegokolwiek wkurzającego.