Re: HD w laptopie - pukn±³, stukn±³, ale na razie wszystko gra

Autor: Karol Y <karolyyy_at_o2.pl>
Data: Fri 19 Dec 2008 - 09:20:30 MET

> W pierwszym laptopie (czasy pierwszego Pentium) przytrafilo mi sie to
> tylko raz, po stuknieciu zawiesil sie system, a dysk juz nie wstal. W
> drugim (czasy pentium 3) stukniecia zdarzaly mi sie dosc czesto. Dysk wyl
> (do dzis wyje) niczym szlifierka, ale dzialal zupelnie prawidlowo. Nb.
> pozniej w tym laptopie przetarcie kabla od zasilania powodowalo coraz
> czestsze resety (dopiero pozniej zorientowalem sie, ze przyczyna lezy
> wlasnie w zasilaniu) - to moglo byc rowniez przyczyna zachowania dysku.

Kad³ubek jak kad³ubek, ale skoro sprzedali pewnie ju¿ z n takiej
konfiguracji to chyba wszystko sprawdzili wcze¶niej. Puki co, na razie
cicho i bez stoków i pisków.

Spytam jeszcze z ciekawo¶ci. Jak siê dobiera do bebechów tych
komputerków? :-P Jak u dó³u porozkrêcam, to nie chcia³bym - jak
przewiduje - unie¶æ odwróconej p³yty g³ownej z tym wszystkim "wisz±cym"
na niej...

--
Mateusz Bogusz