Re: HD w laptopie - pukn±³, stukn±³, ale na razie wszystko gra

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Fri 19 Dec 2008 - 15:41:28 MET

Karol Y wrote:
> Jak u dó³u porozkrêcam, to nie chcia³bym - jak
> przewiduje - unie¶æ odwróconej p³yty g³ownej z tym wszystkim "wisz±cym"
> na niej...

:)))
Mam nadzieje, ze nie doczekamy takich czasow. Poki co producenci AZ tak
nie oszczedzaja i wszystko jest podokrecane (milion srubek, kazda inna -
co ciekawe w lepszych laptopach, np. IBM srubki sa jednorazowe i powinny
byc dokrecane kluczem dynamometrycznym), czesto osobno ekranowane blachami
lub folia. Inna sprawa, ze w takim wspolczesnym laptopie wiele nie ma.

k,