Re: monitor LCD: "konrast dynamiczny"

Autor: ToMasz <twitek4_at_gazzeetta.pl>
Data: Fri 19 Dec 2008 - 09:16:20 MET

Zygmunt M. Zarzecki pisze:

> To teraz oblicz nam ile wynosi kąt patrzenia w róg na monitor 22" z
> odległości 50cm, zakładając, że oczy są na środku monitora.
> Góra 2 minuty to powinno potrwać.
>
> zyga
Moja mama kupiła na promocji za 699 jakiegos 19 claowago panoramicznego
lcd. kÄ…ty ma zajebiste, ale na papierze. Wiadomo ze po przekroczeniu
"kątów" obraz zmienia jasność. Pulpit, jednolicie niebieski. Ja siedze
60 cm przed tym monitorem, oczy mam idealnie na srodku(monitora), i jak
patrze na lewą i prawą krawędź to widzę _wyraźne_ przyciemnienie
krawędzi. wystarczy sie odsunąć o 2 metry i monitor jest równomiernie
niebieski.

Doszedłem do tego bez liczenia kątów.....

ToMasz