Re: Jaki zasilacz UPS

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Fri 19 Dec 2008 - 00:29:46 MET

Użytkownik "doom3" <doom3mk@o2.pl> napisał w wiadomości
news:gie5at$l74$1@news2.ipartners.pl...

> Dla mnie APC zawsze bedzie wyznacznikiem jakosci...

Jak się porównuje APC z chińczykiem z nalepką naklejaną w Action to można
odnieść takie wrażenie. Niestety nieprawdziwe. APC są co najwyżej
wyznacznikiem wysokiej ceny, a w PL z produktów tej firmy sprzedaje się
głównie przechodzone starocie z zachodniego demobilu. Żeby było jasne, to
nie jest aż taka wielka wada UPS-y zmieniają się wyjątkowo wolno, a APC
jeszcze wolniej od średniej.

> poprostu APC=UPS i to jest jak najbardziej poprawna teoria sprawdzona w
> praktyce ;)

Owszem, ale tylko w systemie Windows. Który ma akurat obsługę upsów tylko
tego producenta. Co nie znaczy, że inne sobie nie radzą, tyle, że za pomocą
swojego softu.