HD w laptopie - pukn±³, stukn±³, ale na razie wszystko gra

Autor: Karol Y <karolyyy_at_o2.pl>
Data: Fri 19 Dec 2008 - 00:35:43 MET

Witam, laptop ma niespe³na dwa miesi±ce, a w ci±gu ostatnich 3 dni, dwa
razy przytrafi³o mi siê co¶ co mnie zaniepokoi³o. Cisza, spokój, czytam
to co na ekranie i nagle d¼wiêk z obudowy - z dysku jak przypuszczam -
stuk jakby parkowanie g³owicy i oko³o pó³ sekundowy pisk. Od razu
zagl±dam do SMART, odpalam HDtacha. W pierwszym nic siê w warto¶ciach
nie zmieni³o, w drugim wykres jak od samego pocz±tku. My¶la³em, ¿e mo¿e
w opcjach zasilania jest krótki czas ustawiony i wy³±cza dysk ( ale ten
pisk... ), jednak tutaj zdaje siê wszystko w porz±dku. Kopie zapasow±
ju¿ zrobi³em, ale dalej siê zastanawiam. Dzwoniæ ju¿ do sklepu, niech
siê przygotowuj± na po ¶wiêtach? ;-P

- http://img387.imageshack.us/img387/504/hddscangz8.png

PS. ¯e upadkowy, to w innych dyskach, które sprawdza³em te¿ pokazuje,
tak¿e zak³adam, ¿e to po prostu czu³y sensor. I ci±gle mam nadziejê, ¿e
to jednak ot taki folklor u asusa.

--
Mateusz Bogusz