Re: Jaki zasilacz UPS

Autor: doom3 <doom3mk_at_o2.pl>
Data: Fri 19 Dec 2008 - 01:17:29 MET

Użytkownik "MC" <m5c@go2.pl> napisał w wiadomości
news:gieg2l$pj5$1@node1.news.atman.pl...

> Jak się porównuje APC z chińczykiem z nalepką naklejaną w Action to można
> odnieść takie wrażenie. Niestety nieprawdziwe. APC są co najwyżej
> wyznacznikiem wysokiej ceny, a w PL z produktów tej firmy sprzedaje się
> głównie przechodzone starocie z zachodniego demobilu. Żeby było jasne, to
> nie jest aż taka wielka wada UPS-y zmieniają się wyjątkowo wolno, a APC
> jeszcze wolniej od średniej.

starocie... no fakt, obudowy porysowane itp, ale jaki problem skoro pakowane
sa nowe aku CSB z gwarancja zywotnosci 5 lat ?
stara elektronika w srodku, jakos za bardzo mnie nie obchodzi, a roznica w
cenie "stary" vs nowy, jest czasem wiecej niz dwukrotna.
oczywiscie aku sa kalibrowane oraz przefleszowany jest eeprom w tych upsach,
bo inaczej nowe aku bardzo szybko padaja o ile wykonamy tylko zwykle cykle
ladowania - rozladowania lub opcje z power chute i innych "kalibracja"

> Owszem, ale tylko w systemie Windows. Który ma akurat obsługę upsów tylko
> tego producenta. Co nie znaczy, że inne sobie nie radzą, tyle, że za
> pomocą swojego softu.

Nie uzywam tego akurat pod katem obslugi przez win.
Pracuja pod routerami/bridge/gateway w srodowisku Mikrotik, oczywiscie MT
posiada wbudowana obsluge tych upsow... ale tak czy inaczej z tego nie
korzystam, poniewaz systemy pod to podlaczone nie wymagaja "normalnego"
zamykania, poprostu im nie moze sie nic stac w przypadku naglego
odlaczenia... ale oczywiscie liczy sie dla mnie ich ciagla praca.

--
doom3