Re: brak kabla USB w nowej drukarce

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Thu 18 Dec 2008 - 20:45:17 MET

> Kupiłem drukarkę, szczęśliwy wchodzę do domu, rozpakowuje i chcę ją
> podłączyć do komputera w celu wydruku. A tu wielki zgrzyt, w komplecie nie
> ma kabla USB! Nosz k.... to nie jest błąd przy pakowaniu, tylko widzę że
> producenci celowo nie dają tego kabla!

tak i jest to nawet dosc wyraznie napisane co pudelko zawiera i kabla USB,
LPT czy sieciowego )w zaleznosci od tego jakie interfejsy ma drukarka) nie
posiada.

> Ktoś wie czym się kierują?

nie kazdy potrzebuje taki sam kabel, od roznych typow po rozne dlugosci wiec
go poprostu nie daja.

> Przecież ten kabel kosztuje 5złotych, więc nie ma mowy o obniżaniu kosztów
> tak jak z tuszem, gdzie dali taki pozwalający na wydrukowanie kilkunastu
> stron.

przy tuszach to nie chodzilo o obnizanie kosztow a o maksymalizacje zyskow,
przeciez producenci drukarek(szczegolnie tanich modelach) najwiecej
zarabiaja na tuszach i tonerach. lepszy klient co po zakupie przyjdzie po
tusz/toner za tydzien a nie za miesiac, a dodatkowo drukarke sprzedamy tanio
bo nam sie to i tak oplaca :)

> Teraz muszę znów jechać do miasta po ten pieprzony kabel!

trzeba bylo przeczytac specyfikacje produtku albo chociaz popatrzyc na
pudelko bo pewnie taka informacja tam sie znajduje.

> Przecież to jest chore, to jakby telewizor sprzedawali bez pilota albo
> samochód bez kierownicy.

do telewizora dostajesz tylko kabel zasilajacy(jak do drukarki) a nie
dostajesz kabla antenowego, HDMI czy tez jakis innych.

--
pzdr
piotrek