brak kabla USB w nowej drukarce

Autor: byrtek <byrtk_at_vp.pl>
Data: Thu 18 Dec 2008 - 18:38:48 MET

Kupiłem drukarkę, szczęśliwy wchodzę do domu, rozpakowuje i chcę ją
podłączyć do komputera w celu wydruku. A tu wielki zgrzyt, w komplecie
nie ma kabla USB! Nosz k.... to nie jest błąd przy pakowaniu, tylko
widzę że producenci celowo nie dają tego kabla! Ktoś wie czym się
kierują? Przecież ten kabel kosztuje 5złotych, więc nie ma mowy o
obniżaniu kosztów tak jak z tuszem, gdzie dali taki pozwalający na
wydrukowanie kilkunastu stron. Teraz muszę znów jechać do miasta po ten
pieprzony kabel! Przecież to jest chore, to jakby telewizor sprzedawali
bez pilota albo samochód bez kierownicy.