Re: Jaki zasilacz UPS

Autor: CeBeR <precz_z_sekcijanstwem_at_gazeta.pl>
Data: Wed 17 Dec 2008 - 23:39:29 MET

W dniu 17-12-2008 22:22, doom3 pisze:

> "Albo UPS ma moc 700VA, albo nie ma. Wartość w W jest podawana
> orientacyjnie" - to wlasnie VA jest podawana orientacyjnie a przynjamniej do
> tej pory tak bylo i nikt jednostek woltoamperowych nie bral pod uwage przy
> wyboerze upsa bo to nigdy nie odzwierciedlalo relanej mocy danego upsa.

Zatem to druga część mojej wypowiedzi jest prawdziwa: "sugerujesz, że
UPS 700VA najbardziej renomowanego producenta nie jest w stanie tych
700VA wyprodukować?"
Ja zasilacza 700VA, który nie jest w stanie 700VA wyprodukować nie
kupiłbym i nie polecałbym go innym.

> Tak dla przypomnienia, mamy doczynienia z pradem zmiennym a nie stalym,
> gdzie VA=W w opisanym przez Ciebie przypadku.

Tak dla przypomnienia, PFC to układ dzięki któremu VA=W, właśnie po to
go montują, a nie po to żeby zasilacz był droższy.