Komputer bez monitora ?

Autor: Radek D <radek997_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 17 Dec 2008 - 22:57:39 MET

Witam!

Mam problem z serwerem. Jest to dość stary komp (PII 350MHz)
z XP na pokładzie. Wszystko działa ok. Tylko, że jak
raz na jakiś czas muszę go zresetować to jeśli nie jest
podłączony do niego monitor to system nie startuje.
Nawet gdy po kilku sekundach od startu podłączę monitor to
i tak nic się nie pojawia na nim i pomaga dopiero reset.
Nigdzie w BIOSie nie widzę opcji, która by miała coś z tym
wspólnego. Tak samo w systemie.
Kiedyś czytałem, że można zewrzeć przewody w D-Sub
i oszukać kompa, że monitor jest podłączony - tylko które ?
Chyba, że jest jakiś inny sposób ?