Re: Jaki zasilacz UPS

Autor: doom3 <doom3mk_at_o2.pl>
Data: Thu 18 Dec 2008 - 01:53:27 MET

Użytkownik "CeBeR" <precz_z_sekcijanstwem@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:gibv32$3t1$1@inews.gazeta.pl...

> Ja zasilacza 700VA, który nie jest w stanie 700VA wyprodukować nie
> kupiłbym i nie polecałbym go innym.

Polec mi zatem prosze i wszystkim innym sledzacym watek upsa gdzie
700VA=700Wat i to wlasnie taki, jaki Ty bys sobie kupil.

> Tak dla przypomnienia, PFC to układ dzięki któremu VA=W, właśnie po to go
> montują, a nie po to żeby zasilacz był droższy.

Slogan reklamowy PFC wiekszosc pewnie zna... pamietaj, ze pod upsa nie
podlaczasz tylko peceta z zasilaczem za 500 zl, ktory lepiej lub gorzej
realizuje zalozenia PFC, ale rownien switche rackowe, routery itp itd, ktore
pomimo ich profesjonalnych zastosowan PFC nie posiadaja.

--
doom3