Re: własna domena zamiast adresu IP?

Autor: Zygmunt M. Zarzecki <zygmunt_at_malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>
Data: Wed 17 Dec 2008 - 01:16:16 MET

> Czy jest taka możliwość aby posiadaną domenę podpiąc pod swoje IP w taki
> sposób żeby moj komputer w sieci był widoczny jako powiedzmy _nazwa.pl_
> a nie _83.145.172.59_ a jeśli, to czy można to zrobić we własnym
> zakresie czy trzeba z tym sie udać do administratora?

Udaj się do admina niech ci cokolwiek z jego puli ustawi.
Jeśli koniecznie chcesz mieć moja.zajebista.nazwa.pl to musisz
zarejestrować domenę zajebista.nazwa.pl albo moja.zajebista.nazwa.pl i
poprosić admina, by to ustawił.
Dziwię się jednak tobie, że chcesz mieć koniecznie tak.
Po prostu poproś admina, niech ci wstawi cokolwiek.
BTW co to za admin, który swoim klientom nie ustawia revDNS.
Możesz być pozbawiony pewnych usług.
:>

Oczywiście nie trzeba rejestrować domeny by mieć taki fajny wpis, ale to
niezgodne z zasadami jest.

zyga