Re: własna domena zamiast adresu IP?

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Wed 17 Dec 2008 - 16:33:26 MET

On Wed, 17 Dec 2008 07:04:43 +0100, vcore <mail*TNIJ*@vcore.pl> wrote:

>Tak mam kilka zarejestrowanych domen, wszystkie są zarejestrowane na
>home.pl - jednak nigdzie nie widze możliwości stworzenia pliku DNS -
>chyba że chodzi o 'wpisy'

hmmm. moze to byc to.

> - mam możliwość je dodawać i edytować, wiec
>ewentualnie jeśli to wlaśnie to, jaki wpis mam edytować/dodać?

nie wiem jak wyglada panel edycyjny w home.pl ale np. wpisy A, IN SOA
jesli sie do tego zabierasz, to musisz wiedzic jak wyglada skladnia
wpisow w DNS. to usystematyzowany jezyk i syntax musi byc scisle
przestrzegany. jesli tego nigdy nie robiles, to albo poczytaj jak sie
to robi albo znajdz pare przykaldow jak takie wpisy wygladaja. jesli
to nie jest domena produkcyjna to w sumie to dobry sposob zeby sie
nauczyc, to nie jest trudne. pamietaj jednak ze dystrybucja informacji
o nowych wpisach moze troche trwac, co moze byc troche frustrujace, no
chyba ze wykombinujesz sposob na natychmiastowe testowanie wpisanej
informacji, co w przypadku rejestratora jak home.pl moze nie byc
mozliwe. <rs>