Re: własna domena zamiast adresu IP?

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Wed 17 Dec 2008 - 06:02:06 MET

On Wed, 17 Dec 2008 01:16:16 +0100, "Zygmunt M. Zarzecki"
<zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:

>Udaj się do admina niech ci cokolwiek z jego puli ustawi.

z jakiej puli?

>Jeśli koniecznie chcesz mieć moja.zajebista.nazwa.pl to musisz
>zarejestrować domenę zajebista.nazwa.pl albo moja.zajebista.nazwa.pl i
>poprosić admina, by to ustawił.

nie. to sa juz subdomeny ewentulanie konfiguracja jako hosty. on chce
miec najzwyklejsza domene w postaci nazwa.pl

>Dziwię się jednak tobie, że chcesz mieć koniecznie tak.

co w tym dziwnego?

>Po prostu poproś admina, niech ci wstawi cokolwiek.

wcale nie cokolwiek.

>BTW co to za admin, który swoim klientom nie ustawia revDNS.

co ma revDNS do tego?

>Możesz być pozbawiony pewnych usług.
>:>
>
>Oczywiście nie trzeba rejestrować domeny by mieć taki fajny wpis, ale to
>niezgodne z zasadami jest.
>zyga

a w jaki sposob, zeby byla w pelni funkcjonalna zewnetrznie?
<rs>