Re: "zahaslowac" dysk

Autor: Luke <paranid_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 15 Dec 2008 - 10:38:18 MET

Michal Kawecki pisze:

> Najwygodniej jest sformatować dysk w NTFS i włączyć wbudowane
> szyfrowanie. Wówczas dane dadzą się odczytać wyłącznie w tym systemie i
> na tym profilu użytkownika, do którego wgrano certyfikat szyfrowania. Co
> więcej, żadne hasło nie będzie wówczas w ogóle wymagane.

wlasnie tak bylo i nie jest to wygodne. raz, ze dysk jest bardzo
mobilny, dwa, ze zeby zaszyfrowac to co na nim jest trzeba w tym
momencie sporo czasu. truecrypt tez bedzie wymagal czasu. myslalem, ze
jest cos szybkiego, prostego, cos co bedzie zadalo jedynie hasla podczas
montowania dysku. zadnego szyfrowania zawartosci. niemniej jednak dzieki
wszystkim za odpowiedzi.