Re: "zahaslowac" dysk

Autor: januszek <januszek_at_polska.irc.pl>
Data: Mon 15 Dec 2008 - 10:49:41 MET

Luke napisał(a):

> myslalem, ze jest cos szybkiego, prostego, cos co bedzie zadalo
> jedynie hasla podczas montowania dysku. zadnego szyfrowania
> zawartosci. niemniej jednak dzieki wszystkim za odpowiedzi.

Owszem - sa zewnetrzne dyski wyposazone w sprzetowe szyfrownia i w
teorii beda dzialac tak jak sobie wymysliles - ale tylko pod Windows.
Zajrzyj tu:
http://www.notebookcheck.pl/Toshiba-External-USB-Hard-Drive-250-GB.3961.0.html

Natomiast nie do konca rozumiem co dla Ciebie znaczy, ze "truecrypt
bedzie wymagal czasu?" bo jak dla mnie po zamontowaniu dysku w systemie
caly proces jest przezroczysty dla uzytkownika?

j.

--
Orle pióra, kaczy chód,
i Cesarza zwalą z nóg.