Samsung i polityka sprzedaży

Autor: Rafał <brzosk_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 12 Dec 2008 - 17:10:14 MET

Przestrzegam przed zakupem monitorów i TV marki Samsung. Prowadze sklep
komputerowy i mam juz dosc polityki tej firmy.
Po krotce opowiem jak wyglada ich kanal dystrybucyjny.
Zalozmy ze kupuje jako sprzedawca monitor od oficjalnego dystrybutora.
Monitor ma wade fabryczna w postaci np lini na wyswietlaczu albo jest po
prostu martwy i sie nie uruchamia. Mniejsza o rodzaj wady ( dotyczy kazdej).
I tu zaczynaja sie schody, monitora nie moge odeslac do dystrybutora bo jest
gwarancja zewnetrza ( takie wytyczne maja od Samsunga). Samsung nakazuje
monitor naprawic w serwisie i teraz Uwaga!!! po naprawie mam sprzedać ten
monitor następnemu klientowi jako NOWY.
Takie są sugestie firmy Samsung.
Pisze to ku przestrodze, podobna sytuacje mialem z TV LCD tej firmy.
Radze więc zastanowić się nad zakupem produktów tej firmy.