Re: Samsung i polityka sprzedaży

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.pl>
Data: Sun 14 Dec 2008 - 12:08:34 MET

Z szajsung ma kiepski serwis o czym piszą na różnych forach. Miałem problem
z monitorem 17" LCD Benq, po roku pokazała się pionowa kreska, odesłałem do
serwisu i dostałem nowy model. :-)
Z LG nie było tak różowo. Zakupiłem do pracy 19" LCD, ale miesiąc przeleżał
w paczce. Po miesiącu wypakowałem i okazało się, że ma wadę matrycy. Oddałem
do sklepu na wymianę, ale mi nie uwzględnili i wysłali do serwisu. Tak
wymienili matrycę a nie monitor, pomimo, że monitor nie przepracował ani 1
godziny, a przecież można to chyba sprawdzić. :-)