Re: Samsung i polityka sprzedaży

Autor: news <123_at_123.123>
Data: Fri 12 Dec 2008 - 17:36:04 MET
Message-ID: <ghu3uj$dj1$1@atlantis.news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

> Radze więc zastanowić się nad zakupem produktów tej firmy.

Chyba wyciągasz zbyt daleko idące wnioski. Problemy właścicieli sklepów z
dystrybutorami / importerami to jedno a jakość konkretnych produktów /
zadowolenie klientów z ich użytkowanie itp. to drugie. Przeciętnego klienta
to o czym piszesz po prostu specjalnie nie interesuje. Wiadomo, że sprzęt
typu monitor / telewizor ogląda się bardzo dokładnie przed zakupem albo
kupuje w sklepie internetowym gdzie można odesłać bez podania przyczyny w
ciągu iluś tam dni.

Jeżeli nie odpowiada Ci polityka dystrybucyjna Samsunga to zwyczajnie nie
handluj ich wyrobami w tym swoim sklepie.

-- 
Tomek 
Received on Fri Dec 12 17:35:09 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 12 Dec 2008 - 17:51:04 MET