Re: Samsung i polityka sprzedaży

Autor: Gotfryd Smolik news <smolik_at_stanpol.com.pl>
Data: Fri 12 Dec 2008 - 22:53:46 MET

On Fri, 12 Dec 2008, Rafał wrote:

> Monitor ma wade fabryczna w postaci np lini na wyswietlaczu albo jest po
> prostu martwy i sie nie uruchamia. Mniejsza o rodzaj wady ( dotyczy kazdej).
> I tu zaczynaja sie schody, monitora nie moge odeslac do dystrybutora bo jest
> gwarancja zewnetrza ( takie wytyczne maja od Samsunga).

  Idzie o sprzedaż "na rynek", czyli *również* dla konsumentów?
  Czemu nie walniesz ich ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów?
  (żeby nie było niejasności: CHCIAŁEM to napisać, o *tej* ustawie).
  Dla porządku:
http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=321

> Samsung nakazuje monitor naprawic w serwisie

  A oni Ci mogą.
  Mogą odmówić realizacji kolejnych zamówień, fakt.
  IMVHO *jeśliby* tak zrobili, to upublicznienie *dlaczego* byłoby całkiem
niezłą reklamą... ale ja się nie znam, nie prowadzę sklepu detalicznego :D

> Radze więc zastanowić się nad zakupem produktów tej firmy.

  W tym znaczeniu, że można trafić na sprzedawcę który owej polityce
się podda jak mniemam - należą się oczywiście podziękowania za ostrzeżenie :D

pzdr, Gotfryd