On Fri, 12 Dec 2008, Rafał wrote:
> Monitor ma wade fabryczna w postaci np lini na wyswietlaczu albo jest po
> prostu martwy i sie nie uruchamia. Mniejsza o rodzaj wady ( dotyczy kazdej).
> I tu zaczynaja sie schody, monitora nie moge odeslac do dystrybutora bo jest
> gwarancja zewnetrza ( takie wytyczne maja od Samsunga).
Idzie o sprzedaż "na rynek", czyli *również* dla konsumentów?
Czemu nie walniesz ich ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów?
(żeby nie było niejasności: CHCIAŁEM to napisać, o *tej* ustawie).
Dla porządku:
http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=321
> Samsung nakazuje monitor naprawic w serwisie
A oni Ci mogą.
Mogą odmówić realizacji kolejnych zamówień, fakt.
IMVHO *jeśliby* tak zrobili, to upublicznienie *dlaczego* byłoby całkiem
niezłą reklamą... ale ja się nie znam, nie prowadzę sklepu detalicznego :D
> Radze więc zastanowić się nad zakupem produktów tej firmy.
W tym znaczeniu, że można trafić na sprzedawcę który owej polityce
się podda jak mniemam - należą się oczywiście podziękowania za ostrzeżenie :D
pzdr, Gotfryd
Received on Fri Dec 12 23:05:06 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 12 Dec 2008 - 23:51:05 MET