Re: Czy warto rozbudować ?

Autor: Rylen <rylenSPAM_at_man.pl>
Data: Mon 08 Dec 2008 - 19:46:47 MET

Szymon Machel pisze:

> U mnie dużo słabszy procesor Celeron E1400 dwurdzeniowy (2*2GHz),
> RAM 2 GB, dwa dyski i rendering trwa trochę krócej niż długośc materiału
> końcowego. System XP Home. Program Vegas 8.
> W Pinnaclu z tą ilością pamięci co posiadasz nie będziesz w stanie
> tworzyć większego menu na DVD (posiadającego więcej jak 3 pozycje).
> Przerabiałem to na własnej skórze.
> Więć najpierw pamięć następnie drugi dysk. Tak jest wg mnie.
>
> Szymon

Dziękuję za życzliwe podpowiedzi! Dysk już kupiłem. (Seagate Barracuda
7200, 500GB, 32 (STX -ST3500320AS(B) 220zł).
Zasilacz w nim to "FEEL II-350 ATX." Ale w starym mam "MG-400ATX 2.0"
PFC(ModeCom)
i mogę zamienić. Mam jeszcze jeden "Hunt Key" 400W ale bez wentylatora.
jeżeli uważacie że lepszy, to wentylator przełożę z innego(średnica 12cm)
Zamówiłem pamięć RAM 2G,(75zł) ale "dobiorę jeszcze 2G skoro mówicie że
to istotne. Z zakupem procka się wstrzymam,jak sugerujecie.
Na dysku który kupiłem jest zworka. Czy ją wyjąć ? bo na starym SATA
jej nie ma. No nie wiem czy ona decyduje o tym czy "master/slave" tak jak
to było w starych ? Ostatnio jakoś "wypadłem" z tematu,(a może już wiek
69lat kończę) a postęp idzie. Najlepiej odpowiadał by mi "MAC" No ale z
emerytury to trudno by odłożyć 5.000zł.
  I ostatnie pytanie: Czy karta grafiki ma wpływ na renderowanie ? Na
razie jest jakaś wewnętrzna.I jaką ewentualnie kupić

Rylen