Re: Czy warto rozbudować ?

Autor: Szymon Machel <smachel_at_interia.pl>
Data: Mon 08 Dec 2008 - 12:02:28 MET

Użytkownik "Rylen" <rylenSPAM@man.pl> napisał w wiadomości

> Dostałem (darmo) taki zestawik:
> Płyta Gigabyte GA-M61S ME-S2
> Procek AMD Athlon(tm)64x2 Dual Core 4800+
> RAM 512 (tylko)
> Ten komputer co mam obecnie to filmik renderuje 6-7 godzin
> System będzie XP, innego nie zamierzam instalować.
> Do filmów mam Pinacle Studio 9

U mnie dużo słabszy procesor Celeron E1400 dwurdzeniowy (2*2GHz),
RAM 2 GB, dwa dyski i rendering trwa trochę krócej niż długośc materiału
końcowego. System XP Home. Program Vegas 8.
W Pinnaclu z tą ilością pamięci co posiadasz nie będziesz w stanie
 tworzyć większego menu na DVD (posiadającego więcej jak 3 pozycje).
Przerabiałem to na własnej skórze.
Więć najpierw pamięć następnie drugi dysk. Tak jest wg mnie.

Szymon