Re: Czy warto rozbudować ?

Autor: Szymon Machel <smachel_at_interia.pl>
Data: Mon 08 Dec 2008 - 19:59:24 MET

Użytkownik "Rylen" <rylenSPAM@man.pl> napisał w wiadomości

> Zasilacz w nim to "FEEL II-350 ATX." Ale w starym mam "MG-400ATX 2.0"
> PFC(ModeCom)

Feel to też ModeCom. Nie znam prądożerności tego AMD ale wydaje się,
że 350W styknie. Co prawda o Feelu chodzą nie najlepsze wieści.
Może warto ten "stary" zamontować?

> Zamówiłem pamięć RAM 2G,(75zł) ale "dobiorę jeszcze 2G skoro mówicie że to
> istotne.

Jeżeli dobrze pamiętam, to 32 bitowy system nie zobaczy 4 GB pamięci
(chyba do 2GB on jest). Więc weź to pod uwagę.

Co do dysków to nie pamiętam jak łączyłem - musiałbym obudowę zdjąć.
Więc niech ktoś inny się wypowie. Kupiłeś dysk IDE czy SATA?

> I ostatnie pytanie: Czy karta grafiki ma wpływ na renderowanie ? Na razie
> jest jakaś wewnętrzna.I jaką ewentualnie kupić

Przy standardowej rozdzielczości SD nie ma. Mówią, że ma przy
wysokiej rozdzielczości HD.

Szymon