Kompatybilność kontrolerów RAID

Autor: Pentaprism <pentaprism_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Fri 05 Dec 2008 - 11:10:44 MET

Witam,

Mam zamiar założyć macierz RAID 5 używając do tego kontrolera z płyty głównej
z chipsetem P45.

Bezpieczeństwo oferowane przez RAID 5 zadowala mnie, mam tylko jedną
wątpliwość: co się stanie w przypadku awarii płyty głównej?
Czy mam pewność, że stworzona przeze mnie macierz zostanie rozpoznana przez
każdą płytę z takim samym mostkiem południowym (ICH10R)?
Czy istnieje szansa, że ew. następca ICH10R będzie w stanie wykryć tą macierz?
Czy przeprowadzał już ktoś w przeszłości migracją macierzy z starszej wersji
kontrolera danej firmy na nowsza?

--
Pozdrawiam
Pentaprism